Filed under: Om oss
2012-07-01 / 12:39:00

0

Om mig själv, Rebecka

Så, jag tänkte berätta en bit om mig själv så att ni vet vem jag är.
Rebecka Dahlqvist heter jag, fyllde 14 år nu i Juni. Jag bor ungefär en timma bort ifrån Göteborg. På min fritid
så hänger jag oftast med kompisar, eller så sitter jag vid datorn. Jag är verkligen ingen träningsnörd som sportar bort hela min fritid, går faktiskt inte i en enda sport. Jag gillar att dansa väldigt mycket, och ska även börja i dans nu till hösten.

Som de flesta andra fansen så fann jag Eric när han sjung Manboy i melodifestivalen 2010, blev ganska såld på han direkt. Jag har vart på lite signeringar, konserter, osv men samanlagt har jag sett Eric 14 gånger och vart
2 backstageträffar, men som Sophia skrev, tillräckligt många för att bli igenkänd!
Jag Ä L S K A R verkligen Eric.

Det var allt för mig, om det är något mer ni undrar så får ni väldigt gärna skicka en fråga i blogresponse så besvarar jag den där.

Instagram: rebeckaadahlqvist
Twitter: rebeckasaade








Vad heter du?
Kom ihåg mig?
E-mail? (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar/åsikt:

Har du en fan-blogg och vill göra
ett länkbyte, läs då våra krav här.